У закладі організовано навчання для 5 учнів з особливими освітніми потребами.
Засідання команд психолого-педагогічного супроводу
У КУ СЗОШ №20 функціонує ресурсна кімната.
Актуальність проблеми інклюзивної освіти пов’язана, насамперед, з тим, що число дітей, які потребують корекційного супроводу, неухильно росте. Щоб зробити навчання дітей з особливими освітніми потребами максимально доступним, у Комунальній установі Сумська загальноосвітня І-ІІІ ступенів №20, м.Суми, Сумської області створено ресурсну кімнату. Ресурсна кімната – додатковий інструмент для адаптації психологічного та фізичного здоров’я дітей з особливими освітніми потребами, що дозволяє емоційно розвантажити дитину, зняти нервове збудження, знизити рівень тривожності, активізувати мозкову діяльність, займатися зі спеціалістом в індивідуальному порядку. Тут є навчальна, соціально-побутова, ігрова зони та зона відпочинку.
Ресурсна кімната у закладі освіти – це спеціально організований простір для розвитку дитини та гармонізації її психоемоційного стану. Ресурсна кімната в закладі освіти дозволяє емоційно розвантажити дитину, зняти нервове збудження, знизити рівень агресії, тривожності, активізувати мозкову діяльність, займатися зі спеціалістом в індивідуальному порядку. Таким чином, ресурсна кімната дозволяє поєднувати, в залежності від потреб і можливостей учнів, інклюзивну освіту та індивідуальне навчання.
Облаштування ресурсної кімнати здійснюється згідно з наказом МОН України від 23.04.2018 р. № 414.